Pokemon Yellow Nostalgialocke logo

Page 73

December 9th, 2018, 10:55 am



« First ‹ Previous Next › Newest »

Author Comments

pkmnMasterWheeler December 9th, 2018, 10:55 am
It's here~ It's Champion time! And oh... hm, I guess Gary's still gonna be the champion V:
Advertisement November 18th, 2019, 3:25 pm

Post A Comment

User Comments

Silvertheumbreon December 9th, 2018, 11:24 am
The game is hacking it's self
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:35 am
@Silvertheumbreon: we shoulda been more wary when he had a lv 17 Pidgeotto~
VadanDrumist December 9th, 2018, 12:44 pm
She should take the shirt. Would be fun to watch it burn.
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:36 am
@VadanDrumist: but it's so stylin my dude~
gamerblackjacket December 9th, 2018, 12:55 pm
Me: eve lets burn the shirt!
Eeve: HELL YEAH!
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:36 am
@gamerblackjacket: Eve prolly wants to make me wear it for teh lolz
gamerblackjacket December 23rd, 2018, 10:39 am
ZHODY the delfinator December 9th, 2018, 12:56 pm
"chamoion", huh?

i like the twist tho, haha
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:36 am
@ZHODY the delfinator: I am a spelling master! And thanks ;3
Truefan108 December 9th, 2018, 2:36 pm
Gary just salty because you're op
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:38 am
@Truefan108: He's just jealous of my super saiyan swagger
Truefan108 December 23rd, 2018, 7:26 pm
@pkmnMasterWheeler: Yep so jealous
pixlyJolt December 9th, 2018, 5:20 pm
PEW PEW HERE WE GO! It's the final countdown!~
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:39 am
@pixlyJolt: Just a little more to go!~
DarkFlameOSecrets December 10th, 2018, 1:23 am
Eve gonna do something ‘bout this
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:39 am
@DarkFlameOSecrets: or is she~
Guest December 10th, 2018, 6:20 am
Force his hand. Keep beating him each day for 2 years and take the “prize” every time until he can’t afford the t-shirts anymore
Guest December 10th, 2018, 5:58 pm
Genius
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:40 am
@Guest: Impossible, so many fans buy those shirts in droves he'll never stop being able to afford it!~
Garnet107 December 15th, 2018, 6:23 am
I love the way Moltres looks in this comic for some reason.
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:40 am
@Garnet107: Thanks!~
Guest (Guest) December 22nd, 2018, 5:53 am
The ending! It's super sad! When is the next part out If this is not the ending!? This pro person got... wahhhh (I would have posted a long time ago if I knew I didn't need an account to post a comment) r.i.p awsome comic with depressing ending
pkmnMasterWheeler December 23rd, 2018, 10:41 am
@Guest: this is only the first half of the Champion fight, and even after that we still got Mewtwo shenanigans before were done
Goku521 December 27th, 2018, 3:55 pm
@pkmnMasterWheeler: Are you gonna do the other gens as well? Maybe even as a sequel with the other characters, even just a brief cameo?
pkmnMasterWheeler December 30th, 2018, 8:44 pm
@Goku521: Well if you mean connected to this in some way or with a similar style then EVENTUALLY I wanna do a Sinnoh locke like this, as well as a sequel with Pulse and Eve, but those aren't too soon. If you're wondering if I'll do any comics at all, then I actually have a Sun and Emerald comic going on right now
Goku521 December 31st, 2018, 5:45 am
Oh wow just noticed :P no Johto though? I would have expected that to be next
pkmnMasterWheeler January 13th, 2019, 9:16 am
@Goku521: Originally the Pulse and Eve sequel was gonna be Johto, but in the end I thought it best not to tie it down to one specific region (Altho it still starts in Johto)

Post A Comment